Privatlivspolitik
N2C anvender dine personoplysninger til følgende:
• levering af dine varer
• kommunikation i forbindelse med ordrer, betaling og tilbud
• individuel information og viden, målretning af tilbud til dine problemområder
• undersøgelser, statistik og analyser til forbedring af vores kundeservice
• i forbindelse med eventuelt opståede retskrav
N2C deler dine oplysninger med offentlige myndigheder, såfremt det er påkrævet i henhold til loven. Såfremt vi deler oplysninger med tredjepart, deler vi kun de almindelige informationer, du selv har indtastet på vores hjemmeside.
Som kunde hos N2C accepterer du, at vi behandler dine personoplysninger iht. denne persondatapolitik.
4. N2Cs procedure for rettelse og sletning af personoplysninger
Du har altid mulighed for at få indsigt i de data, vi har registreret om dig. Du kan gøre indsigelse mod enhver registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.
Hvis du er kunde hos N2C, opbevarer vi dine mailhenvendelser lige så længe, du er kunde. Ifølge bogføringsloven skal N2C opbevare nogle oplysninger i fem år. Af hensyn til produktgaranti skal vi opbevare oplysninger om køb 3 år efter købet. Hvis du ikke er kunde, opbevarer vi dine mailhenvendelser, så længe det er relevant af hensyn til sagen. De oplysninger, du giver, når du opretter brugernavn og password til visse af vores services, gemmer vi så længe din bruger er aktiv. Derefter sletter vi dem både på vore back-ups og i vore arkiver efter 30 dage.
Når du tilmelder dig nyhedsmails gemmer vi din e-mail, indtil du afmelder dig. Du har altid mulighed for at angive, at du ikke fremover ønsker at modtage flere nyhedsmails eller andre oplysninger fra os.
For at være sikret mod virus og andre angreb, benytter vi anerkendt antivirus-software og firewalls.
5. N2Cs medarbejderes behandling af personoplysninger
De medarbejdere, som beskæftiger sig med at servicere vores kunder, har adgang til de registrerede persondata. For at få adgang til disse persondata, skal medarbejderne logge ind med bruger-id og password. Medarbejdere, som forlader virksomheden, bliver deaktiveret i systemet.
De involverede medarbejdere har fået detaljeret information om reglerne for opbevaring og sletning af persondata, og vore medarbejdere kender reglerne for, hvordan man må behandle persondata og er naturligvis underlagt tavshedspligt.
6. Yderligere information
Du er altid velkommen til at skrive en mail til os på info@nordic2care.com eller ringe til vores kundeservice på +45 4344 4400, mandag til fredag kl. 9 – 17.00.Vi bruger to slags cookies. I enkelte af vores webservices bruger vi “sessions-cookies”, så vi kan sende de rigtige websider til den rette person. Sessionscookien er midlertidig. Den eksisterer kun så længe browservinduet er åbent, og den slettes når browseren, f.eks. Internet Explorer, lukkes. Til pop-up vinduer og generel webstatistik bruger vi permanente cookies, der gemmes på din computer. For at kunne videreudvikle og forbedre vores hjemmeside fører vi statistik over, hvordan du bruger hjemmesiden. Statistikken anvendes udelukkende i opsummeret form, f.eks. til at se, hvilke sider og browsere, du bruger mest. Disse statistikker er anonymiserede og bruges til at skabe øget brugervenlighed og måle effektivitet af tjenester.
7. Guide til at fjerne cookies
Cookies er placeret på din enhed. Det betyder, at vi ikke kan slette dem for dig. Du skal gøre det selv på den måde, der er beskrevet på din enhed. Ægte browser-cookies er indstillet til at udløbe. Lignende typer teknologier såsom lokal lagring på din enhed har ikke indbygget udløb, men skal slettes af dig. Vi har linket til instrukser om, hvordan du ændrer/sletter cookies.
Du finder eksempler på vejledninger om, hvordan man blokerer cookies, og hvordan man fjerner dem i forskellige browsere til pc og Mac: